Bukefalos 28 år!

Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Filifjonkan_

Trådstartare
Träffade en kille igår som jag hängde mycket med för ett par år sen. Av olika anledningar hände inget då, mest på grund av att jag är så himla awkward runt killar och blev helt paff när det framkom att han var intresserad av mig- för jag hade då inte märkt något, aningslös som jag är...:P

Hur som helst sågs vi igår, och allt klickade verkligen lika bra som sist vi sågs för två år sen. Samma kille, lika snygg, lika trevlig :d Så tänkte att nu djävelen, NU ska jag inte vara awkward (Hur ofta får man en andra chans på en sån grej!?) så en sak ledde till en annan och well... Dock låg vi inte, men lite touching blev det allt :D Som alla fellow tjejer här vet kan det lätt bli lite långdraget när killarna ska ner och pilla in the business so to speak. Minus för teknik så att säga, men ptja, lättare att fejka sig ur situationen än att faktiskt säga "nej hörredu, nu börjar det bli trist. Kan vi inte bara hångla istället?", vill ju inte såra nån som gör sitt bästa liksom.

Och då häver han ur sig, lite i efterhand "Du fejkar inte nu va? För det är inte snällt", lite skämtsamt men med en lätt hotfull ton ändå. Haha. Trodde jag skulle dö. Jag suger. Kommer aldrig få ligga igen :o
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag har aldrig förstått det där med att fejka en orgasm. Helt obegripligt. Varför inte bara säga "jag pallar inte mer, jag är trött" eller liknande? Alltså säga "tack det är bra nu".
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

...eller "nu är det min tur!"...eller bara visa honom till rätta utan att säga något, alt. bara tala om hur man vill ha det?
Vill man göra något annat så är det väl bättre att säga det?
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag menar vad är det som gör att det är enklare att fejkstöna och ha sig? Och hur spelar man ens att man kommer, det märks ju i själva fittan liksom? Att den inte beter sig som när man faktiskt får en orgasm.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag håller med Trani. Varför fejka? Fattar inte grejen faktiskt.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag vet inte, det känns lättare. Har generellt svårt för att komma, så känner mig djävligt tråkig i sängen. sen känner jag inte honom "så", vilket gjorde hela grejen väldigt skum.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Fast du är ju inte tråkig för att du inte kommer? :) Du är inte skyldig killen en orgasm, det är inte en belöning du måste ge honom.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Varför ens fejka? Har aldrig förstått den grejen! :crazy:

Jag har själv svårt att komma av att någon bara smeker med fingrarna som en "mellanakt" och skulle aldrig få för mig att fejka bara för att han ska bli glad?! :cautious:
Att en kille vill ligga igen bara för att man kom är nog ganska långsökt, men jag kan ha fel?
Håller med Trani (för en gångs skull ;):D) att det både känns och syns när man kommer på riktigt! :love::p

Varför sa du inte åt honom att gå ner i stället eller liknande? Har pratat med många killkompisar om detta och även min sambo, en tjej som ligger tyst istället för att våga njuta och samspela (berätta hur man vill ha det) är oerhört osexigt! :arghh:

Hellre att man inte kommer men vill ses igen för att jobba på det ;) än att man fejkar och så var det bra liksom! :)
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Nästa gång: om du nu känner dig för blyg för att visa honom hur han ska göra, styr sexandet åt ett annat håll istället så får du en paus. Att stressa över att komma bara för att göra killen glad kommer bara göra det hela värre. Huruvida man har lätt för att komma eller inte säger ju ingenting om sexet som sådant. Tycker själv att sex blir urtrist om det endast består en enda febril jakt på orgasmen. Så släpp det istället! Man är inte tråkig för att man inte kommer. Det är annat som avgör sådant ;)
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Kommer aldrig få ligga igen :o
Jag skrattade igenom hela inlägget, för det stämmer så väl in på så många tjejer. Men vet du vad, jag håller med de flesta här inne, även om jag inte är sådär dömande och tycker att du gjort fel.

Du kommer visst att få ligga igen och du kommer att få ligga med denne killen igen ifall du vill. Men säg som det är.

"Du, jag tror att vi behöver re-match. Vi kan bättre än vi presterade igår. Tid och plats?"
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Gillar han dig så kommer han absolut ligga med dig igen och kommer då att vara mån om att du kommer PÅ RIKTIGT! :)

Ligg igen och släpp orgasmen, ett tips är ju att rida, då gnuggas klittan samtidigt som du får penetration, MUMS! ;)
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag kanske låter dömande men jag är mest uppriktigt förbluffad över praktiken. Som sagt, hur gör man det ens? Det räcker ju inte med en harry-mötte-sally-stön-show. En orgasm är ju inte bara ljud liksom.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Du förutsätter att mannen i fråga vet/har förmågan/intresset av att ta in vad som händer i kvinnokroppen.

Mitt X verkar ha tagit typ allt jag gjorde som orgasm, eftersom han trodde att jag kom mest hela tiden. Han hade varit grymt lätt att lura (om man nu velat det).
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag menar vad är det som gör att det är enklare att fejkstöna och ha sig? Och hur spelar man ens att man kommer, det märks ju i själva fittan liksom? Att den inte beter sig som när man faktiskt får en orgasm.

Fast det är ju bara spänna fittan liksom.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Man det är skillnad på att spänna fittan och det där krampartade/konvulsiva som blir när man kommer. Sen spänner man väl ofta fittan ändå, i vilket fall? Jag gör det iallafall.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Jag vet inte, det känns lättare. Har generellt svårt för att komma, så känner mig djävligt tråkig i sängen. sen känner jag inte honom "så", vilket gjorde hela grejen väldigt skum.

Jag har själv fejkat en del gånger, det är inte särskilt svårt egentligen om man har kontroll på sina muskler. Och då har det också varit det att många killar blir liksom så himla kränkta och ger aldrig upp... Då står man inför alternativet att fejka och få det gjort eller att ta en jobbig konflikt som kan bli hur dramatisk som helst.

Och jag som har svårt för att slappna av och komma (eller snarare, hade svårt, innan jag träffade min sambo) blir superstressad när det gått för lång tid och då blir det i princip omöjligt att komma...

Min resa har gått såhär:
1. Period då jag helt enkelt räknade med att jag kommer inte att komma under sex, hade sex för bekräftelsen att få en annan människa att komma. Fejkade orgasmer för att undvika konflikter. Väldigt självuppoffrande.
2. Period då jag blev arg och sket i om det var skönt för den andra, bara jag fick komma. Oavsett hur mycket partnern fick slita för det. Väldigt egoistisk.
3. Träffade min sambo och fick en tegelsten i huvudet eller vad man ska säga, började helt plötsligt förstå att det är en helt annan sak om man har sex med känslor inblandade. Fick för första gången uppleva en gemensam orgasm, helt galet. Verkligen en helt annan upplevelse än det där jag höll på med innan.

Men mitt tips är som alla andra: Våga ta för dig. Våga "vara ful", våga engagera dig med själ och hjärta i stunden. Men för mig så vågade jag inte det innan jag träffade en människa som jag kunde ha intimt sex med. Innan honom förstod jag inte ens ordet intimt. Jag förstod inte det där med att liksom ha sex med hjärtat, att det är mer än två könsorgan som utövar friktion tills (förhoppningsvis) båda får orgasm.
 
Sv: Världens mest pinsamma sex-encounter, oh my god

Man det är skillnad på att spänna fittan och det där krampartade/konvulsiva som blir när man kommer. Sen spänner man väl ofta fittan ändå, i vilket fall? Jag gör det iallafall.

Jo, men det är inte svårt att fejka det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp