Världens sämsta dag

Påsken är den värsta jävla hög tiden kch den värsta jävla dagen som finns. Jag HATAR påsken och vi ska egentligen ha påsk middag ikväll men jag har tagit spmycket ångest medicin jag får nu och den extra som är starkare så hoppas att jag kan sova bort hela resthn av dagen iallafall. Jag hatar hatar hatat denhär jävla dagen och jag önskar så jävla mycket att jag kunde ha inte vaknat idag.
Och efter som att man tydligen inte får skriva hur mansjälv tycker om sigsjälv och hur man känner i sin egen dagboks tråd så vill jag bara skriva jävligt tydligt att jag har NOLL å sikter om nån är prostiterad eller om den har gjort saker eller nånting.
Utan detenda som jag har skrivit är om hur JAG känner om MIG pågrund av nånting som har hänt för MIG. Och INGET om nånannan som jag inte tycker NÅNTING om.
Så ingen be höver ju flrt sätta skriva om det.
 

Nu blir det ju helt taget ur sitt sammanhang när du raderar allt och sen skriver det här i ny tråd. Det var en vädjan om att kanske tänka på hur saker uttrycks, för det finns fler tonåringar och fler som mår dåligt på ett öppet forum.
Detends som är att ta det ur sitt sammdn hang är att börja klaga på att jag skriver saker om "horor" fast jag ALDRIG har skrivit ETT ORD om nånannab som gör såna saker eller har gjort utan DETENDQ var att jag skrev hur JAG kände OM MIG.
Och det var tydligen skit dåligt och fel av mig.
Kan du SNÄLLA sluta disskutera det nu
 
Poängen var att dina uttryck påverkar även om du skriver om dig själv. Jag skrev i andra tråden "men jag ger upp här" och då raderade du den och fortsatte diskussionen i ny tråd.
Det här är inte rätt tråd att diskutera sådant här i eller att "ha rätt". Vill du diskutera ämnet kan du göra det någon annanstans men snälla låt bli denna skribents dagbokstrådar för diskussioner, det hjälper knappast varken henne eller någon annan.
 
Poängen var att dina uttryck påverkar även om du skriver om dig själv. Jag skrev i andra tråden "men jag ger upp här" och då raderade du den och fortsatte diskussionen i ny tråd.
Det är ju ett tecken på att personen inte orkar eller klarar av den diskussionen eller något liknande. Dagbokstrådar är ju också inte tänkta som diskussionstrådar på samma sätt som andra trådar under andra ämnen.
 
Det här är inte rätt tråd att diskutera sådant här i eller att "ha rätt". Vill du diskutera ämnet kan du göra det någon annanstans men snälla låt bli denna skribents dagbokstrådar för diskussioner, det hjälper knappast varken henne eller någon annan.
Men jag lämnade förra tråden och hade lämnat denna, så fortsätt inte då om det inte ska diskuteras? Jag tyckte det var viktigt att lyfta för jag och andra blir ledsna och mår dåligt över dessa uttryck om horor. Jag är vuxen, men det finns andra tonåringar här än TS.
 
Men jag lämnade förra tråden och hade lämnat denna, så fortsätt inte då om det inte ska diskuteras? Jag tyckte det var viktigt att lyfta för jag och andra blir ledsna och mår dåligt över dessa uttryck om horor. Jag är vuxen, men det finns andra tonåringar här än TS.
Denenda som har skrivit nåt om horor är du och en annan som klagade på mig. Jav har somsagt BARA skrivit om MIG hur JAG känner.
 
Denenda som har skrivit nåt om horor är du och en annan som klagade på mig. Jav har somsagt BARA skrivit om MIG hur JAG känner.
Nej, nu ljuger du på ett riktigt fult sätt. Jag har inte skrivit nånting om horor.
 
Tror inte TS menar att ljuga men tror också att vad som var ett tips, inte påhopp om ett begrepp som kan vara komplicerat att använda spårat ur. Många av oss har säkert sagt exakt så, jag gör det själv varje gång som jag ser en trolltråd. Men det är jättebra att reflektera hur vissa ord kan påverka andra och det är väldigt onödiga ord att använda om sig själv:heart
 
Hoppas det blir en bättre dag imorgon @EmmaFilippa. Och du, ingenting av det som hänt dig är ditt fel, precis som att det inte är någons fel om den får cancer eller bor någonstans där det är krig. Ibland är det helt enkelt bara fruktansvärt orättvist. :heart
 
Hoppas det blir en bättre dag imorgon @EmmaFilippa. Och du, ingenting av det som hänt dig är ditt fel, precis som att det inte är någons fel om den får cancer eller bor någonstans där det är krig. Ibland är det helt enkelt bara fruktansvärt orättvist. :heart
Det är iallafall inte påsk afton imorgon så det borde iallafall vara liiite bättre. Plus så ska mamma och pappa komma imorgon
 
Detends som är att ta det ur sitt sammdn hang är att börja klaga på att jag skriver saker om "horor" fast jag ALDRIG har skrivit ETT ORD om nånannab som gör såna saker eller har gjort utan DETENDQ var att jag skrev hur JAG kände OM MIG.
Och det var tydligen skit dåligt och fel av mig.
Kan du SNÄLLA sluta disskutera det nu
Vad bra att du säger ifrån!
Hoppas du kunnat sova inatt. :sleep::heart
 
Godmorgon Emma, fick du sova igår? ❤️
Ja eller först så ett tag efter att jag fick den starka ångest medicinen så somnade jag på toa golvet med M ❤️ Så då sov jag där i några timmar tror jag. Och sen åt jag middag och var vaken ett tag sen somnade jag och sen vaknade jag typ 4 för jag drömde skit jobbigt och hade panik. Så då var jag vaken ett tag och sen halv sov jag i soffan tills jag var tvungen att vakna och äta frukost.
Så jag har väl sovit ganska så mycket men inte så bra liksom. Men det är inte så för vånande för det är ju en jätte jobbig helg.
Men idag så ska manma och pappa komma hit iallafall ❤️ Men jag vet inte vad vi ska göra men det är ganska fint väder så skulle nog iallafall vilja vara ute nånting.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 265
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 521
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 679
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp