Bukefalos 28 år!

Världens "snällaste" spindel?

Sv: Världens "snällaste" spindel?

Källarspindlar!
Stora, tjocka med långa ben, de är snälla och harmlösa. Håller fritt från andra småkryp, skulle aldrig döda dem.
 
Sv: Världens "snällaste" spindel?

Nästan alla spindlar har gift eftersom "det är så de jagar", men i Sverige är de så klena att det knappt märks om man inte är allergisk :)
 
Sv: Världens "snällaste" spindel?

Lyckospindeln. :p Om det ens är en spindel? Den där röda lilla spindelinsekten som är så liten så den knappt syns. Den gillar jag. :D

Långben är inge kul. Gick an förr men har blivit så överraskad av den på senare år för den dyker upp överallt. I badrummet, i taket, i sängen - i KÖKSLÅDAN när man öppnar och sätter ner handen för att ta bestick. Så numera tycker jag den är opålitlig. :nailbiting:
 
Sv: Världens "snällaste" spindel?

Det har kommit in giftspindlar i Sverige, så ja, det finns giftiga spindlar här.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 510
Senast: Sel
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 354
Senast: Sleepan
·
  • Artikel
Hästnyheter Falabellan är världens minsta hästras och kan väga så lite som 14 kilo. De små hästarna kommer i alla möjliga färger och ska vara både...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp