Våfflar ni idag

Sv: Våfflar ni idag

Önskar att jag kunde, men jag har varken smör, mjöl, mjölk, ägg eller våffeljärn så det får vara.

*kl*
De där örtvåfflorna ser för övrigt fantastiska ut på riktigt"

Nej, orkar inte dra fram våffeljärnet och är dessutom inte så förtjust i dem. Fast Blåbärs örtvariant såg riktigt god ut! :d

Såklart!! Älskar våfflor!!

Som "tur" var hade vi mindre smet än jag trodde så åt "bara" fyra, med grädde sylt jordubbar o blåbär! :P

Kan lätt äta det dubbla om jag ej hejdar mig!

Nääää... :(. Bantar, så det blev bananpannkakor istället. Inte i närheten när det gäller smak men bättre än inget.

kl

Här blir det våfflor! =) chokladvåffla/or med hjortronsylt och sirap till efterrätt efter middagen ikväll.

//r

Knapp

Här blir det våfflor alldeles strax. Jag är inte så förtjust i dem, men min käre pojkvän är. Men en kan jag säkert trycka i mig:)

Japp!

Men inte för att jag kom på idén själv. Det var min man som kom med förslaget. Men det är gott :d

*KL*

Jodå det blev våfflor och för att det skulle bli mer matigt hade vi på gräddfil, riven ost, rödlök och hackade oliver (sambon skippade oliverna).

Till efterrätt fanns det grädde och jordgubbssylt att ha på.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är jag lite tjatig men undrar även om man kan dricka alkohol under tiden man äter gabapentin,ska åka till cypern om 3 veckor å nån...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Carina61
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: Fille
·
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka