_saga_
Trådstartare
Min dotter blir sex månader om några veckor och jag är så missnöjd med vagnen vi har.
Det är en stor tung BRIO duo från 2006 på 15 kg utan last isom jag har fått.
Nu vill jag köpa en bra vagn som jag infacto vill ha och tycker om!
Brion får stå kvar här hemma, bor lantligt så här hemma passar den utmärkt.
Vad kan man satsa på för vagn i den här åldern som man kan ha ett bra tag? Jag vet egentligen inte vad för krav jag har, mer än att den ska vara mycket lättare än 15 kg, lätt att styra och köra, stabil, snygg och inställbart handtag eftersom jag är 160 cm och sambon är närmare 2 meter.
Den ska vara lätt att fälla ihop in i bilen men det gör inget om den tar mkt plats, har ingen hund som ska få plats eller liknande.
Är verkligen LOST i vagnvärlden eftersom jag inte satt mig in och dessutom kör mycket på sjalen istället.
Ska man satsa på en stor vagn eller en "sulkyvagn"-liknande? Fast hon är ju bara 6 månader??
Alltså, VAD vill man egentligen ha för egenskaper på en vagn??
Det är en stor tung BRIO duo från 2006 på 15 kg utan last isom jag har fått.
Nu vill jag köpa en bra vagn som jag infacto vill ha och tycker om!
Brion får stå kvar här hemma, bor lantligt så här hemma passar den utmärkt.
Vad kan man satsa på för vagn i den här åldern som man kan ha ett bra tag? Jag vet egentligen inte vad för krav jag har, mer än att den ska vara mycket lättare än 15 kg, lätt att styra och köra, stabil, snygg och inställbart handtag eftersom jag är 160 cm och sambon är närmare 2 meter.
Den ska vara lätt att fälla ihop in i bilen men det gör inget om den tar mkt plats, har ingen hund som ska få plats eller liknande.
Är verkligen LOST i vagnvärlden eftersom jag inte satt mig in och dessutom kör mycket på sjalen istället.
Ska man satsa på en stor vagn eller en "sulkyvagn"-liknande? Fast hon är ju bara 6 månader??
Alltså, VAD vill man egentligen ha för egenskaper på en vagn??