FrittePower
Trådstartare
Nu är jag igång igen
Det är så att våran familj funderar på att skaffa en till hund.
Vi bor långt ute på landet och känner att vi behöver en vakthund. Mycket inbrott och konstigt folk finns i trakten, tyvärr.
Vi har en irländsk röd setter. Och han är ingen bra vakthund. :smirk: inte den typ vi söker. Vi vill ha en skarp vakthund.
Men även en bra familjehund, då vi är en väldigt aktiv familj med många olika motionsgrenar och även vill träna "vardagsdressyr". Inga småbarn i familjen.
Vad för något tror ni skulle passa? Vi vill ha en stor hund.
gärna mycket för att vakta sitt revir.
Nu får ni inte tro att vi vill ha någon best till hund som ska ligga kedjad...thihi , utan vi söker naturligtvis en familjehund som ska tillbringa sitt liv med oss som en i familjen tillsammans med våran andra hund, våra katter och hästar.
Kom med tips! Vi har kollat med massa raser med behöver erfarenheter och tips och minus.
Men även en bra familjehund, då vi är en väldigt aktiv familj med många olika motionsgrenar och även vill träna "vardagsdressyr". Inga småbarn i familjen.
Vad för något tror ni skulle passa? Vi vill ha en stor hund.
gärna mycket för att vakta sitt revir.
Nu får ni inte tro att vi vill ha någon best till hund som ska ligga kedjad...thihi , utan vi söker naturligtvis en familjehund som ska tillbringa sitt liv med oss som en i familjen tillsammans med våran andra hund, våra katter och hästar.
Kom med tips! Vi har kollat med massa raser med behöver erfarenheter och tips och minus.