Val av hund?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare coocos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 6 136
Sv: Val av hund?

Men alltså, fråga kan man göra ändå tycker jag. Om man som ts har haft erfarenhet av någon speciell hundras behöver det inte betyda att man har så stor koll på andra rasgrupper.

Däremot behöver man inte bete sig som en 11- åring när man ber om råd och folk på ett trevligt sätt berättar saker man inte vill höra.

Ts skjuter sig själv i foten när hon kommer hit med denna tråkiga attityd när hon istället kunde fått bra råd från vettiga hundmänniskor.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 592
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 946
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 999
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur