Val av hundras

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Materialgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 882
Sv: Val av hundras

Så du går ut med din hund kvällspinken klockan 22.00 och går sedan upp klockan 04.00 för att gå ut igen??

Ingen av mina hundar skulle ens tänka tanken på att överhuvudtaget gå upp den tiden på dygnet, Louna går kvällspink vid 23.00, sen kan damen tänka sig gå upp vid 7 för en pink på 3min sen rakt ner i sängen igen - något vakenhet att tala om blir de inte förens efter 10någon gång..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 731
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 861
Hundavel & Ras Jag hjälper en bekant att välja ras för framtida hundköp och behöver lite tips :) De har haft hund innan, världens snällaste lugnaste... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 815
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två... 2
Svar
38
· Visningar
7 936
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V