Gnist Trådstartare 1 Feb 2008 #1 Ja, vad gör man när det är snöstorm ute och vovven är nödig?? Jo, man byltar på sig som michelingubben, tar kameran med sig och trotsar vädrets makter Hon älskar att vara ute i det här snöovädret
Ja, vad gör man när det är snöstorm ute och vovven är nödig?? Jo, man byltar på sig som michelingubben, tar kameran med sig och trotsar vädrets makter Hon älskar att vara ute i det här snöovädret
Red_Chili 1 Feb 2008 #3 Sv: Valen i snön Vilken sötnos Fast jag hade hoppats på att få se bilder på dig som michelingubbe
Gnist Trådstartare 1 Feb 2008 #4 Sv: Valen i snön Red_Chili skrev: Vilken sötnos Fast jag hade hoppats på att få se bilder på dig som michelingubbe Klicka för att se mer... Här fotas inga självporträtt
Sv: Valen i snön Red_Chili skrev: Vilken sötnos Fast jag hade hoppats på att få se bilder på dig som michelingubbe Klicka för att se mer... Här fotas inga självporträtt
Skogstrollet 1 Feb 2008 #5 Sv: Valen i snön Snö.... *suckar längtansfullt* Här har vi gröna gräsmattor och krokusar i rabatterna...
Sv: Valen i snön Snö.... *suckar längtansfullt* Här har vi gröna gräsmattor och krokusar i rabatterna...