Välja kantband/passpoal på skrittäcke

Solvira

Trådstartare
Jag funderar lite på vad jag ska välja för kantband och passpoal när jag ska beställa ett skrittäcke i ull... Själva täcket ska vara marinblått, och jag funderar på gult kantband. Men jag kan inte bestämma mig! Så ge mig smakråd. :D

Sv: Välja kantband/passpoal på skrittäcke

Jag ska köpa ett från e*klusive på falsterbo och det ska vara marinbått med rött kantband och vit passpoal, snyggast!:)
Så om jag skulle vara du skulle jag ta det. ;)

håller med! rött och vitt gör sig bra till marinblått.
eller välj helfärgat rött..?

guld såklart, jättefint till marinblått, jättefint till fuxar! Fast som passpoal då, inte kantband kanske.

Jag skulle ha tagit grått eller rött. Men om det är en fux så blir gult säkert jättesnyggt :)

jag tycker att du ska ma marinblå kantband ( samma som täcket ) och sen guld passpoal.

Jag tycker du ska ta guld som passpoal och samma marinblåa färg på kantbandet :d

Jag hade tagit grått och silver, eventuellt ljusblått och silver eller grått. Men jag har ju en skimmel.

Till fux blir nog guld snyggt.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 836
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka