Välling - Bäst att börja med?

Linda.B

Trådstartare
Vilken välling är bäst att börja med - Använder Nestlé sortiment och har kollat lite på deras majs & mild havrevällning. Oscar äter den milda havregröten - Hur är det med vällingen, är någon av nämda sorter att föredra?

Nu ska jag inte börja med välling ännu, då Oscar bara är 3½ månad - Funderar bara lite. //Linda

Sv: Välling - Bäst att börja med?

Vi började med nestlé eftersom dottern fick gröten men hon var inte så förtjust i den, bytte till semper och då sa det bara slurp =)

Vi har gett havrevälling, dels för att hon inte har varit känslig i magen och dels för att jag tyckte det kändes bäst. Svårt att förklara men jag tror hon kommer ha mer "nytta av" att tycka om havre än majs, men vi har inte povat majsvälling så jag vet egentligen inte. Men vi gillar semper bättre än nestlé.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: Lisen82
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 725
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka