Hah, ja och då är det verkligen inga jättedobbisar.Stora vovvarjag hoppas (men tror inte..) att ebrah stannar under 20kg.
Håller tummarna för dig då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hah, ja och då är det verkligen inga jättedobbisar.Stora vovvarjag hoppas (men tror inte..) att ebrah stannar under 20kg.
Åh, jag läser era skräckberättelser om valpar som är som vildar, och är lite extra tacksam över att ha en så lättstimulerad ras som BC. 20 minuter sånt här en dag så sover hon ett dygn efteråt:
Åh, jag läser era skräckberättelser om valpar som är som vildar, och är lite extra tacksam över att ha en så lättstimulerad ras som BC. 20 minuter sånt här en dag så sover hon ett dygn efteråt:
Haha jag tänker detsamma, fast jag har en lättstimulerad schnauzer som "hjälper" mig i den dagliga skötseln av alla gårdens djur - men inte genom vallning dåÅh, jag läser era skräckberättelser om valpar som är som vildar, och är lite extra tacksam över att ha en så lättstimulerad ras som BC.
Hehe vet hur en understimulerad BC är så det kanske är bra att de är lätt stimulerade
Vad fint hon jobbar! Hur länge har ni tränat?
Dom nya passen går på 500-550 kr. Då är inga vaccineringar medräknade.ska imorgon vaccinera och göra pass till suris men inte tänkte jag på om rabiessprutan ingick i pass eller inte så sa aldrig till om de![]()
Dom nya passen går på 500-550 kr. Då är inga vaccineringar medräknade.
Dom nya passen går på 500-550 kr. Då är inga vaccineringar medräknade.
ska imorgon vaccinera och göra pass till suris men inte tänkte jag på om rabiessprutan ingick i pass eller inte så sa aldrig till om de![]()
Japp, dyr liten pappersbokJösses![]()
Billigt jämfört med många andraPå vår vet. klinik tog de 520kr för vaccinering + rabiessprutan (320kr utan den) och 440kr för själva passet.
![]()
Har ont i kroppen, så långrundan fick bli på platser där herrn kunde vara mkt lös och idag var han hur lydig som helst! Valde till och med bort kanin som drog vid oss i skogen. Jag såg typ ut såhäreftersom han vägrade komma utan att det ens var vilt i närheten sist.
Idag var hjärtat alltså dyyyr
(Och har jag berättat att han väger TJUGONIO (29) kg?? Jag som tycker han är pluttliten fortfarande)