Skulle behöva det själv medKollar inte folk du möter lite konstigt på dig om du går runt med boll i munnen?
(Sorry jag var bara tvungen)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle behöva det själv medKollar inte folk du möter lite konstigt på dig om du går runt med boll i munnen?
(Sorry jag var bara tvungen)
7 dagar kvar![]()
Jo med det var vi lite så vi också tänkte, att hon får avreagera sig på tex boll istället för att kasta sig mot det som är jobbigt. Fick en kommentar på ett annat forum som tyckte det var fel. Det är svårt att göra rätt enligt allas böckerBoll i truten är en jättebra lösning, använder den själv ibland när jag inte orkar ha styrning med lydnad.
Ser inte hur den skulle förstärka känslorna - den ger ju utlopp för dem på ett bättre sätt bara.
Jag har missat, men vad är det för hund du ska hämta?
En måste inte låta katterna sova i sovrummet/ens på samma våning som sovrummetJa nej men då summerar vi denna natt:
- Valp somnar inte förrän efter 23
- Katt 1 jamar och ska ut, upp och släppa ut
- Katt 2 hoppar upp i sängen och börjar trampa
- Katt 1 jamar och ska ut igen, upp och släppa ut
- Katt 1 jamar och ska ut igen, jag = tjuter, säger åt sambon att släppa ut kattjäveln
- Sambo dundrar in i kompostgallret
- 04:27, valp vaknar
Jag hatar mina katter.![]()
En måste inte låta katterna sova i sovrummet/ens på samma våning som sovrummet![]()
Strävhårig taxtik![]()
Det är en form av masochism med djur, det vet ju allaJa nej men då summerar vi denna natt:
- Valp somnar inte förrän efter 23
- Katt 1 jamar och ska ut, upp och släppa ut
- Katt 1 jamar och ska ut igen, upp och släppa ut
- Katt 1 jamar och ska ut igen, jag = tjuter, säger åt sambon att släppa ut kattjäveln
- Sambo dundrar in i kompostgallret
- 04:27, valp vaknar
Jag hatar mina katter.![]()
Det är en form av masochism med djur, det vet ju alla
Du kanske ska söka för ditt problem??![]()
Vår, sommar och höst får min katt faktiskt inte sova inne, för han ska alltid gå ut vid 3-4.30-tiden. Det är bara jag som vaknar av hans ihållande "jag-måste-få-gå-ut"-vrålandeJamen det ÄR ju det!
Vill aldrig mer ha katt, ärligt talat (säger hon men sen köper hon en ändå). Våra siameskorsningar är roliga typer men jag har verkligen upptäckt att jag föredrar katter som håller sig för sig själva, typ? Och som jävlar i mig är TYSTA!
De här nätterna är tyvärr ingen engångsföreteelse. Har inte fått sova en hel natt hemma sen den första flyttade in för sju år sen.
Och jag har löst det med att min katt aldrig har fått gå ut på nätterna så hon vet liksom inte att det är ett alternativ att be omVår, sommar och höst får min katt faktiskt inte sova inne, för han ska alltid gå ut vid 3-4.30-tiden. Det är bara jag som vaknar av hans ihållande "jag-måste-få-gå-ut"-vrålandeoch är jag vaken, så är jag vaken liksom... så jag förstår dig till 100%.
Innan någon andas djurovänlig människa, så har han en helt egen liggsäng på höloftet, mat och vatten - så det går ingen nöd på han alls![]()
Vår, sommar och höst får min katt faktiskt inte sova inne, för han ska alltid gå ut vid 3-4.30-tiden. Det är bara jag som vaknar av hans ihållande "jag-måste-få-gå-ut"-vrålandeoch är jag vaken, så är jag vaken liksom... så jag förstår dig till 100%.
Innan någon andas djurovänlig människa, så har han en helt egen liggsäng på höloftet, mat och vatten - så det går ingen nöd på han alls![]()
Kattlucka is the shit.Vår, sommar och höst får min katt faktiskt inte sova inne, för han ska alltid gå ut vid 3-4.30-tiden. Det är bara jag som vaknar av hans ihållande "jag-måste-få-gå-ut"-vrålandeoch är jag vaken, så är jag vaken liksom... så jag förstår dig till 100%.