Valp med anmärkningar vid besiktning

Sv: Valp med anmärkningar vid besiktning

Har en renrasig med bettfel. Vi gjorde så då han funkar bra som jakthund att han blir kvar och vi fick en valp från en annan kull.

I den valpkull jag sålde var det en köpare som beställt en hanvalp, den förolyckades några dagar innan leverans. Erbjöd honom en tikvalp till lägre pris (kunde han använda pengarna till kastrering) men han vill absolut ha en hane. Så nästa kull kommer han ha första tjing på en hane, och få lite rabatt på priset.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Paus1234
·
Hundträning Är det normalt att en valp är rädd? Har en valp på 5 månader som är extremt rädd och lättstressad. Vallhundsras som är känd för sitt...
Svar
18
· Visningar
2 720
Senast: Xomymy
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 369
Senast: NotlikeI
·
Hundträning Jag har en 13 veckors valp som blir rädd/ osäker när folk vill hälsa. Så fort någon visar intresse för att hälsa så börjar hon skälla...
Svar
11
· Visningar
1 758
Senast: Heddiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp