Valp som frossat i kattmat

kenneth

Trådstartare
Valpen har varit på logen och hittat katternas torrfoder. Har nog satt i sig 6-7 dl. Det är en borderterrier. Vad göra?

Sv: Valp som frossat i kattmat

Se till att hunden rör på sej ordentligt så maten kommer ut den naturliga vägen, med så mycket mat i magen behöver den nog lite motion som hjälp att få ut maten!

Den kommer säkert bli törstig också. Lycka till med den lilla valpen. :)

Lite extra motion, fri tillgång till vatten samt att jag skulle dra in kvällsmålet av hundens egen mat när den ätit så mycket. Lycka till! :)

Kan berätta att valpen verkar repa sig. Magen står fortfarande ut som en spärrballong dock.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår valp som är strax över 4 månader har haft kraftig diarré i 2 dagar. Bara spruta, bajsar typ 5-7 ggr om dagen. Han mår bra och äter...
Svar
18
· Visningar
918
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
21
· Visningar
763
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka