Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Snart är det dags för Leia att valpa, magen bara växer och växer... Sådär runt 20-25 januari väntar jag mig att dom anländer
Det är både hennes och min första kull så alla råd om högdräktigheten och kommande förlossningen är varmt välkommet...
Det är inte så att jag inte kan någonting om dräktighet och valpning mm... Har väl lusläst alla böcker jag kan få tag på och har en god vän som föder upp Parsons.. Bara kul att få höra andras erfarenheter...
Har ingen egen erfarenhet men har en moster som föder upp PBGV. Så lite har man snappat upp.
Tänk på att kolla så att valparna inte har gomspalt/kluven gom. Kolla även så att de har analöppning. Har de inte det måste de avvlivas direkt utan dröjesmål. Annars sprängs dem!!!
Inte så roligt att höra kanske men detta är de tipsen jag kan ge här och nu.
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...