Bukefalos 28 år!

valputställning i Västerås 2005?

Kalaspinglan

Trådstartare
Jag har hört att det är valputställning i början av nästa år i Västerås. Känner någon till något om detta? Var kan jag hitta mer info?

Pinglan
 
Sv: valputställning i Västerås 2005?

Ska du anmäla? Jag kanske ska göra det. Är den officiell?
 
Sv: valputställning i Västerås 2005?

Jag ska ställa där. Har dock inte en aning om den e officiell.
 
Sv: valputställning i Västerås 2005?

Jag tänkte eventuellt, om jag vågar, ställa ut då. Har mailat uppfödaren uppgifterna så hon får ta beslut om vi ska åka eller inte..

Vad ska man träna på innan denna?

Han accepterar utan problem att vem som helst tittar och tar på honom - överallt! Vi håller för fullt på att träna på att stå upp, och stå kvar ("nej, inte sitta. Stå!"). Vad mer? Träna på att springa med honom vid sidan i trav?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har för några år sedan åkt förbi Dragongate i Älvkarleby. Men inte stannat. Jag har googlat runt nu men inte hittat någon uppdaterad...
Svar
17
· Visningar
1 194
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi På fogdens hemsida kan man läsa att betalningsanmärkning ligger kvar i tre år. Men vet någon om det är tre år efter beslut eller efter...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: sweep
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 115
Senast: Migo
·
Hundträning Var på en träningstävling igår (brukslydnad) och enligt tävlingsledaren och en annan deltagare (båda erfarna) får man inte ha kedja...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp