JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Välskrivningskurs för domare? ;)
Någon som vill vara med och sponsra?
På bedömningsedlarna från i går kan jag på rusties utläsa "No coat at the moment, to short" och på Oscars kan jag tyda några enstaka ord
Det är rena grekiskan!
Har ni några tips ellerska jag helt enkelt scanna in dem och be någon tyda dem?
Sv: Välskrivningskurs för domare?
Scanna in den. Dom brukar hamna ute på SKS efter att ägaren kämpat ett tag och där brukar det mesta lösas ut.
Så scanna och lägg ut här du
Träning
Satt och funderade på det här med belastning, framför allt för unga hästar. Det verkar finnas 1000 olika ideer och tankar om vad som är...
Hästvård
Min häst, SWB född 2004, ser ibland knackig ut i vänster bakben när hon går i vänster varv, och jag blir inte riktigt klok på vad jag...
Ridning
Hej.
Sitter o läser lite i denna bok och funderar över en passage där han skriver såhär om början av hästens inskolning. Dvs, direkt...
3
4
5
Hästvård
Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Bästa ögoncreme
Kropp & Själ Jag är supertorr runt ögonen och smörjer med denna. Är som ett större stift så smidigt att ha med sig om man behöver fylla på.😊...
super
31 minuter sedan
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Så dumt när vården inte är lyhörda och inte lyssnar på vad du säger 😡.
Det positiva är ju ändå att du, trots vikten- då det ju kan...
Fjordfrälst
Idag kl 00:25
Svar: 545
Visningar: 41 523
Allmänt
Krävande föräldrar
Relationer Kan du vara rak och direkt med dem? Tex. svara på insinuationer om att du ska göra saker med "ni kan inte ta er till affären, alltså...
moster_punk
Idag kl 00:18