Blandrastik
Trådstartare
Jag gillar långa grimskaft, gärna tre-fyra meter, mjuka och med en vanlig karbinhake. För det är enda haken jag tycker fungerar när man har handskar att sätta på.
Tvärsprang in på E*O, då jag snabbt behövde ett grimskaft, det fanns: mörkröda, ljusröda, hallonröda, gröna, mintgröna, mellanblå, mörkblå, gula, lila, orange, multifärgade, luddiga och vita. Med eller utan kedja. Jag räknade till 27 modeller.
Samtliga var 180cm långa utom de med kedja som naturlig blev lite längre.
Alla hade den andra typen av hake, den med en liten metallplopp som man drar nedåt. GBG eller vad en heter.
Jag skiter väl i vad grimskaftet har för färg, men det måste ju fungera till det jag vill ha det till.
Jag tycker att urvalet ligger på fel kriterium.
Fler reflektioner?
Och var finns de långa, ska man måste beställa ett sketet grimskaft på nätet?
Tvärsprang in på E*O, då jag snabbt behövde ett grimskaft, det fanns: mörkröda, ljusröda, hallonröda, gröna, mintgröna, mellanblå, mörkblå, gula, lila, orange, multifärgade, luddiga och vita. Med eller utan kedja. Jag räknade till 27 modeller.
Samtliga var 180cm långa utom de med kedja som naturlig blev lite längre.
Alla hade den andra typen av hake, den med en liten metallplopp som man drar nedåt. GBG eller vad en heter.
Jag skiter väl i vad grimskaftet har för färg, men det måste ju fungera till det jag vill ha det till.
Jag tycker att urvalet ligger på fel kriterium.
Fler reflektioner?
Och var finns de långa, ska man måste beställa ett sketet grimskaft på nätet?