Vann Gidde idag?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 809

Mirre

Trådstartare
Vem vann dagens dubbel idag?
Sitter och kollar på resultatet av loppet men fattar inte vad det står. Det var Gidde som vann eller? (jag som var stensäker på att Steinlager skulle vinna igen ;) )

Sv: Vann Gidde idag?

Man kan väl knappast säga att Gidde vann....allt motstånd försvann i starten, snacka om antiklimax!!! Alla dom bra hästarna försvann, det var bara för Gidde att promenera i mål.

Jag såg på lunchtravet i dag och det verkar ha varit väldigt rörigt... Hade de inte sagt att det var Hugo Åbergs så hade jag gissat på kval med licenstagare...

ja, det blev ju "ganska" rumphugget... var där och tittade, bra ljud och stämning innan. när hästarna galopperade blev det knäpptyst och det var typ först vid upploppsstarten som publiken kom igång igen... väldigt tråkigt, för man hade ju sett fram mot en riktig match!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 746
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 396
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet