Vänner online.

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare åke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 169

åke

Trådstartare
Är jag blind? Jag hittar inte rutan på första sidan med "Vänner online" Vart har den tagit vägen? :confused:

Sv: Vänner online.

Den är upptill på höger sida nu ;)

Vnner_buke.jpg

Jag såg det nu när jag loggade in. Men jag såg den inte där i går kväll.

Lånar tråd...

Hur funkar kompislistan egentligen?

Om jag går in i en persons profil och vill lägga till personen i min kompislista, får den personen veta det då?
Kommer jag att få ett godkännande av personen?
Hamnar jag automatiskt på den personens kompislista?
Vad får man ut av kompislistan, förutom att man ser att man har vänner online när man loggar in?

Det är väl just det sista du skriver, att man ser att man har vänner online. Man kan även snabbare skicka Pm till dem.

Faktum är att jag nog tycker att Kompis-listan på Bukefalos förstasida känns rätt onödig. Den finns tillgänglig under Snabblänkar om man vill nå den.
Jag kommer nog ta bort den från förstasidan för att ev. skapa plats för något annat som känns viktigare att ha där.

Näää Gunnar det får du ju inte göra. Saknar den redan ju.

Kl

Men Gunnar ....online listan var jö jätte bra ....var kan man se den nu när du tagit bort den från första sidan ?
Du nämde nåt om snabblänk ?

Du behöver inte svara...hittade snabblänken !

Jo...ett svar,
Men förut kunde man se vad de gör...kan man det fortfarande ?

Senast ändrad:

Längst ned under snabblänkar.

Dessutom så ser man ju vilka som är inne när man går in på respektive forum.

Problemet med snabblänkar är att du inte kan klicka på användarnamnet och se var dina kompisar läser.

Vadå? Det är väl inte stalkervarning på mig..? :angel:

Det kan du ju visst :p
Klicka på den lilla gröna/gråa lampan före deras användarnamn i kompislistan så ser du vad de pysslar med ;) Har alltid funkat.

Men ni som använder den rutan, går ni tillbaka till startsidan hela tiden o kollar vilka som är online?? Då är det ju lättare med kompislistan via snabblänkar. Den öppnar ju kompislistan i ett eget litet fönster som man kan ha minimerat o kolla på när man vill. Den uppdaterar sig själv med jämna mellanrum. Jättesmidigt ju.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 789
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
325
Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter... 2
Svar
21
· Visningar
837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka