vanvårdade hästar

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lindis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 017
Polisen har fixat det nu ringt till miljö och hälso grejen och skall åka dit med veterinär men han sa själv att det inte var ok med hästarna och hoppades vi kunde hjälpa honom :) så förhoppningsvis så kommer det upp denna veckan :bump:

braigt :)
jag går en utbildning där jag kommer bli miljö- o hälsoskyddsinspektör..sedan ska jag tillämpa med djurskydd.
så ja ska bli djurskyddsinspektör....någon gång om tre år ungefär.
lång utbildning...
men man får göra bra saker sen..det finns hopp ;)

:bump: ah vad bra att det finns sådana som dig som kan hjälpa alla djur som inte har det bra :(

Polisen har tagit tag i det hela och fått dit alla som behövdes och alla var enns om att det inte var ok. Hoppas bara de tar hästarna :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 134
Senast: MayGrace
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 373
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka