Var är mina nedladdade program?

Stinaelin

Trådstartare
Jag har laddat ned ett antal podar från SR till min Iphone 4, men när jag ska lyssna på dem hittar jag dem inte.

De finns inte under appen SR play och inte under Music appen, och jag vete tusan var jag ska leta mer.

Det enda sättet jag kommit på att hitta dem är att ladda ner ett till program, så kommer jag automatiskt till "Nedladdade program". Men dit hittar jag inte annars.

HJÄLP!

Sv: Var är mina nedladdade program?

Om du inte har laddat ner dom via SR-appen så har ju Podcaster en egen app (lila i med ringar runt pricken)

Sv: Var är mina nedladdade program?

De ska finnas i appen; SR--> Favoriter-->Senaste programavsnitt-->Nedladdade.

JAAAA! Där var dom!
Tack! :)

En ny fråga;
HUr får jag bort musik ur min telefon? Har fyllt den till bristningsgränsen, och nu vill jag tömma. Hur gör jag?

//Stinaelin Iphone analfabet

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 540
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 057
Senast: EmmaW
·
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då... 2
Svar
39
· Visningar
4 480
Senast: Monimaker
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka