Var är tråden "bilder från Smen"?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare loch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 239
Sv: Var är tråden "bilder från Smen"?

Om de inte var i de två trådar med reklam i som jag tog bort så vet jag inget om dem, jag har tagit bort dem och några till inlägg från Smen med reklam men inte några lokor vad jag kan minnas.

Vad det gäller trådana jag tog bort kommer de inte att komma tillbaks. Varken Gunnar eller de moderatorer haft åsikter i frågan har sett någon anlednign att lägga tillbaks den och iom det så är den frågan slutdiskuterad.

:cry::cry: Jaha, där försvann nog min chans att få prylar passande till mina pluttisar. men det är väl lugnt för så länge de med stor häst som håller på med ridning får ha tillräckligt med prylar att välja på så mår ju de bra och huvudsaken är ju att majoriteten mår bra :smirk:

Du kan ju kontakta Smen via PM och få hans uppgifter så kan du ju få din utrustning iaf :)

Du kan ju kontakta Smen via PM och få hans uppgifter så kan du ju få din utrustning iaf :)

ja jag ska göra det. men var ju så smidigt när flera kunde disskutera utrustningen så det blir riktigt bra prylar juh..

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 501
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 743
Senast: Tarnin
·
Hundhälsa Håller på att bli tokig på hundens päls på benen, det är som att ta med sig en halv skog och ett helt grustag in efter varje promenad...
Svar
18
· Visningar
831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka