Det är studie och yrkesvägledare jag funderar på, rättar mig själv 6- 8 per läsår, och jo en vecka i taget står det,. https://sisu.it.su.se/info/index/STYRK

Skönt ändå att höra att vandrarhem inte kostar mer i sthlm, utgick bara från det! :)
Mystiskt. Senast jag, i egenskap av universitetslärare, var inblandad i distanskurser var det strikt begränsat hur mycket tid som fick förläggas på campus.

Får erkänna att jag inte har en aning om varifrån de begränsningarna kom eller vilken formell betydelse de hade, om någon.

Det låter osannolikt med en distansutbildning som har så mycket som sex campusträffar om en vecka vardera.

Inte alls osannorlikt. Har levt med det i 3 år.
Vet att nuvarande ettorna ligger på 6-7 campusveckor, tvåorna om 5-6 och treorna om 4 campusveckor. O det är på 3-4 nätter (á 4-5 dagar per gång).

Och TS, det är genomförbart. :)

Inte alls osannorlikt. Har levt med det i 3 år.
Vet att nuvarande ettorna ligger på 6-7 campusveckor, tvåorna om 5-6 och treorna om 4 campusveckor. O det är på 3-4 nätter (á 4-5 dagar per gång).

Och TS, det är genomförbart. :)
Ja, jag såg TS länk.

Genomförbart är det så klart. Studenter lever på väldigt lite pengar, det funkar. Jag gjorde det själv. Tyvärr har jag dock glömt hur man gör.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 229
Senast: Thaliaste
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 762
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 292
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka