grodan21
Trådstartare
Hej alla kloka!
Har insett mer och mer att jag måste ta tag i mig själv och allt runt om kring mig. Men hur vet man vilken ände det ska börjas i?
Har insett att tex mitt psykiska mående nog aldrig har varit riktigt bra, utan det är okej eller inte okej. Men det är aldrig riktigt bra.
har liksom aldrig trott på mig själv, förstår liksom inte varför någon skulle vilja umgås med mig. Detta har gjort att jag inte har speciellt många vänner, har liksom aldrig haft någon bästa vän. Är väldigt självkritisk, allt är liksom mitt fel. Det blir liksom aldrig bättre. 
Flyttade pga jobb förra året och känner fortfarande typ ingen på nya stället. Vågar liksom inte.
Känner allt liksom bara är fel.
Jag är fel. Lägenheten är fel. Allt som kan vara fel är fel!
Det enda som jag gör känns det som är att äta, jobba och sova! Så vill jag inte leva.
Vill liksom kunna leva så som jag vill! Vill ha vänner! Vill ha pojkvän! Mm.
Men vet liksom inte vilken ände man ska börja i för att ta mig dit. Så därför vänder jag mig till er för råd om i vilken ände man ska börja i! För så som jag lever idag kan jag inte leva länge till.
Jag ber om ursäkt för en ev osammanhängande tråd.
Har insett mer och mer att jag måste ta tag i mig själv och allt runt om kring mig. Men hur vet man vilken ände det ska börjas i?
Har insett att tex mitt psykiska mående nog aldrig har varit riktigt bra, utan det är okej eller inte okej. Men det är aldrig riktigt bra.
Flyttade pga jobb förra året och känner fortfarande typ ingen på nya stället. Vågar liksom inte.
Känner allt liksom bara är fel.
Jag är fel. Lägenheten är fel. Allt som kan vara fel är fel!
Det enda som jag gör känns det som är att äta, jobba och sova! Så vill jag inte leva.
Vill liksom kunna leva så som jag vill! Vill ha vänner! Vill ha pojkvän! Mm.
Men vet liksom inte vilken ände man ska börja i för att ta mig dit. Så därför vänder jag mig till er för råd om i vilken ände man ska börja i! För så som jag lever idag kan jag inte leva länge till.
Jag ber om ursäkt för en ev osammanhängande tråd.