Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tror jag att du får utveckla dina tankegångar.Tack.
Jag antar att du är emot "vi och dem"?
Ja, jag ska ge dig ett svar om du förklarar vad du menar.Jag vill bara ha ett svar från dig. Med tanke på hur otroligt trevligt du betett dig så tycker inte jag att det är särskilt mycket begärt...
Ja, jag ska ge dig ett svar om du förklarar vad du menar.
Eller är det fråga om det vanliga SD-tugget att alla antirasister är så dumma för de säger att de gillar olika men de vill inte leka med rasisterna? I sådana fall så blir det bara ännu tramsigare: att vara intolerant och samtidigt kräva andras tolerans för detta är både motsägelsefullt och magstarkt. Det faller liksom på eget grepp att vara rasist och vilja vara med och leka med de som gillar olika. Det är som att köra Volvo 240 och kräva att få leka med Porsche-klubben.
Du uttrycker dig rasistiskt och hävdar hårnackat din rätt att få göra det?Men snälla du.. Vilken hemsk knapp har jag tryckt på?
Typ grattis till att folk tycker så? "Buhu, nån på internet tycker att jag är otrevlig!Inte undra på att folk blir galna av att diskutera med dig, du verkar ju otroligt otrevlig. Tack för att du sett mig som en person och inte som en rörelse![]()
Varför får jag en känsla av déjà vu?
Kan det vara ...?
![]()
Ja, det var det!!![]()