Var finns ni nånstans?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 221
  • Visningar Visningar 21 358
Sv: Var finns ni nånstans?

Där hade jag kanske tänkt bli medlem, High Chaparall western riders.. Har bara två tre mil dit, så det är ju nära och bra. Men man ska få tummen ur någon gång med.. Och besiktiga transporten och lära sig köra den, så man kan träna lite.. Och få någon att fatta att hästen inte bara är lat, utan han är grymt uttråkad och får dessutom ont i benen av de där jävla volterna.. Sen kanske vi börjar träna.

Sv: Var finns ni nånstans?

*kl*
Håller till mellan vetlanda och eksjö, bodde tidigare utanför vimmerby och va me i tJust, men utan häst då...
Men nu står jag i startgroparna för att nli en äkta quarter-ägare!
Så jag funderar på att umgås med Highland Riders eller va dom heter? Är det nån här som är med där?
Annars om aktiviteten är låg dvs inte så mkt träning och clinicar så "medlemar" jag nog mig me nån annan klubb ex HCWR eller Klubben i Kalmar.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: DeCloe
·
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
890
Senast: cassiopeja
·
Fritid Vi håller på att planera semestern och kommer att vara mycket i stugan på Väddö. Det är såklart trevligt att hålla till på tomten och...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka