Var finns ni nånstans?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 221
  • Visningar Visningar 21 359
Sv: Var finns ni nånstans?

Jo då.. Boden bor vi :) iaf ett-två år till sen blir det ner till södern :)

knapp*

Nybro i Kalmar län.
Är inte medlem i nån westernklubb, jag har bara ridit western i 3 månader, men kanske skall bli medlem i WIG....:D

Jag vet inte om jag har skrivit i den här tråden förut :smirk: men om jag har det så har jag säkert flyttat sen dess....:cool:

Jag finns i Töreboda sedan i somras, har fullt upp med att väcka alla slumrande westernryttare i trakten till liv igen! :D

SERIÖST? haha min nya pålle komemr från Töreboda :p

knapp*

Nybro i Kalmar län.
Är inte medlem i nån westernklubb, jag har bara ridit western i 3 månader, men kanske skall bli medlem i WIG....:D

WIG finns inte med på WRAS lista bland medlemsklubbar längre. Kan ju vara bra att veta om du vill tävla på WRAS-tävlingar framöver;) Däremot har du ju KWR i Kalmar...

Har dom gått ur eller vad man säger? Jag red för WIG förrut och tävlade i EWR:s tävlingar..

Typ 20 mil från Köpenhamn, e ganska nära:bump:. EWR

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
836
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
444
Senast: DeCloe
·
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
893
Senast: cassiopeja
·
Fritid Vi håller på att planera semestern och kommer att vara mycket i stugan på Väddö. Det är såklart trevligt att hålla till på tomten och...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025