var hittar jag B-linjen från Maltesdal?

Samona

Trådstartare
Jag söker den person som gjorde en översikt över B-linjen från Maltesdal.
För några år sedan såg jag den och nämnde det för Ester Jönsson men hittade sedan inte det igen.
Eftersom en av hästarna var min är jag intresserad av att veta var alla tog vägen och om det finns några kvar.
 
Jag söker den person som gjorde en översikt över B-linjen från Maltesdal.
För några år sedan såg jag den och nämnde det för Ester Jönsson men hittade sedan inte det igen.
Eftersom en av hästarna var min är jag intresserad av att veta var alla tog vägen och om det finns några kvar.
Jag har också en ur B-linjen.
Bergamott e Figaro R-Bayron-Ganesco-Gaspari
Kom inte ihåg vad hon hette på Buke. Fick också diagrammet😊!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 601
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 615
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
8 833
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 261
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp