Var hittar jag..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare smiling_sun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 771
S

smiling_sun

ett bra termotäcke minst 200 g fyllning, med bogveck och halvhals för max 500 lappen? Min häst får så lätt skav och har så liten bog att täckena åker bak och han får skav. Men täcken som har halvhals sitter bra. Någon som vet var man kan få tag på begagnade back on track täcken?

Sv: Var hittar jag..

Du kan ju alltid kolla efter ett begagnat rhino/rambo/horseware ireland.. Svårt att hitta täcken till det priset..
Annars kanske hööks eller börjes har?

vad kostar hööks horsepower? det som finns i blått och svart. det sitter superbra på min pålle! glider inte bak en millimeter.

Tror det täcket kostar strax över 1000 lappen... Men det ligger bra och är fint!

Jag tror att du får leta på begagnat om du vill ha ett sånt täcke. Det finns väl en del täcken för femhundralappen men de saknar halvhals (finns en del med bogveck), men kvalitén är nog heller inte så bra då. Men som sagt man kan ju hitta bättre begagnade!

näe.. det jag tänkte på kostade runt 500, men hittar det inte på hemsidan längre så det har väl utgått då. fanns förra och förrförra säsongen tror jag.. i ljusblått eller svart. har sett några begagnade, det borde gå hitta! mitt bästa tips iaf, för som sagt så sitter det väldigt bra på plats.

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
12 394
Senast: Fruentimber
·
Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g... 2
Svar
30
· Visningar
10 149
Senast: Darkie
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 286
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur