Bukefalos 28 år!

var hittar man "regler" för uppfödnning?

kisse

Trådstartare
Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens miljö-och hälsoskyddsbestämmelser (Södertälje) och jordbruksverkets anvisningar för hunduppfödning.

Har sökt på bådas hemsidor utan resultat. Någon som har en direktlänk? Ska maila dem nu ikväll, men tänkte att det vore kul att börja läsa igenom det redan nu och inte vänta på ev snigelpost...
 
Sv: var hittar man "regler" för uppfödnning?

Står det inte på SKKs hemsida?? Har för mig att jag hittade dem där, men är inte säker nu när du säger det.. :P På trycksaker och blanketter??

:bow:
 
Sv: var hittar man "regler" för uppfödnning?

Står det inte på SKKs hemsida?? Har för mig att jag hittade dem där, men är inte säker nu när du säger det.. :P På trycksaker och blanketter??

:bow:

Jo, SKK o rasklubben har sitt utlagt på respektive hemsidor, men inte jordbruksverket och kommunen enligt vad jag kan se iaf...:confused: Fast det är ju möjligt att jag letar fel, men jag har använt deras söktjänster också... Tycker att det borde finnas på nätet.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hunden Arthur, gatuhund importerad från Ecuador, fick sin rabies spruta i går enligt aftonbladet och andra medier. Nu tänker jag inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 314
Senast: Ramona
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 411
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Har när jag byggt mina boxar och när jag tittade innan läst på så att jag skulle följa gällande regler. Även om jag inte har mer än 4...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: ZOFUS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp