Bukefalos 28 år!

Vår hund har nog bara kort tid kvar.

Sv: Vår hund har nog bara kort tid kvar.

Jag vet precis hur det känns, och tyvärr har nog inte min berner sennen långt kvar heller. Jag har alltid tyckt att ni har en så fin sida om Hoffman och blev mycket ledsen när jag läste vad som hade hänt.

MVH Sanna
 
Sv: Vår hund har nog bara kort tid kvar.

Åhh har Hoffman somnat in. Stora tröstkramar till dig och Emelie.

Det var väl skönt ändå att han fick en sista fin tid och somnade in i hemmets trygga vrå.

När vår leonberger slutade sina dagar för två år sedan, var gubben och jag otröstliga. Även fast vi visste att hon så att säga hade åldern inne hoppas man ju alltid att det skall dröja.

Man får trösta sig med alla fina minnen, all glädje och kärlek man fått av sin älskade fyrfota vän.
 
Sv: Vår hund har nog bara kort tid kvar.

Jag känner med er.. vet hur tyst det blir utan det där speciella tassandet och utan deras "prat".
Men jag säger som några redan sagt, skönt att det gick så fort.
Han var som vanligt.. lade sig ner på köksgolvet, trygg i sin familj och somnade. Han kunde inte fått tassa iväg på ett bättre sätt.

Snart märker ni nog hur mkt han har lärt er och han lär säkert
valla en ny hund in i er familj igen.

Otroligt fina bilder som du visade.. valpbilderna i soffan var så härliga :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 410
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Jag har en Papillon tik på snart 12 år, hon har haft en del otur och behövt opereras 5ggr. Vi har verkligen gjort allt för henne, hennes...
Svar
17
· Visningar
2 069
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
4 759
Senast: fejko
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 713
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp