Var kan jag hitta detta?

Idas

Trådstartare
Behöver få tag i en poster på en världskarta snabbt (till fredag). Var hittar jag detta? Det behöver inte vara en regelrätt karta med namn och hela köret utan får gärna vara lite abstrakt.
 
Behöver få tag i en poster på en världskarta snabbt (till fredag). Var hittar jag detta? Det behöver inte vara en regelrätt karta med namn och hela köret utan får gärna vara lite abstrakt.
Jag googlade köpa karta och fick upp en hel del butiker som verkade ha sådana poster. Även nätbutiker.
Vart bor du? Det svåra är väl om du inte bor nära en stor stad. Då det finns risk att du inte hinner få den om du beställer på nätet.
 
Senast ändrad:
Jag googlade köpa karta och fick upp en hel del butiker som verkade ha sådana poster. Även nätbutiker.
Vart bor du? Det svåra är väl om du inte bor nära en stor stad. Då det finns risk att du inte hinner få den om du beställer på nätet.
Jag bor i Stockholm :angel: Är främst fysiska butiker jag tänkt mig då jag inte litar på att de hinner fram i tid på nätet. Vill du tipsa om nån specifik butik?
 

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: zarmino
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 838
Senast: Clabbe
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp