Varma sulor med inlägg, finns det någonstans?

Skjøldur

Trådstartare
Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det blivit kallt och jag vill gärna ha vanliga filtsulor också men det blir för trångt! Finns det varma inläggssulor att få tag på någonstans?
 
Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det blivit kallt och jag vill gärna ha vanliga filtsulor också men det blir för trångt! Finns det varma inläggssulor att få tag på någonstans?
Köpte nya vinterkängor idag och de i skoaffären tipsade mig om att köpa till dessa. Låter lite som det du söker. https://www.ellos.se/springyard/var...VNAqiAx3ckQkvEAQYCiABEgL3-_D_BwE&gclsrc=aw.ds
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 527
Senast: Buongusto
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 362
Senast: Buongusto
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 506
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 099
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp