Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Typ sådana som det är mer fakta och kunskap i. Alltså inga spel utan mer Atlas eller nått uppslagsverk. Kan inte komma på nått vettigt till min son i år, men han älskar kartor och vill veta saker, någon som kan hjälpa mig. Det måste gå att köpa över internet.
I de flesta atlas så finns det en cd skiva med så det kanske kan vara något? Då får han ju både en bok och kan kolla på datorn.
Annars kan jag rekomendera Svea Rike, ett spel som min son lärde sig massor av när han var liten. Det finns säkert att få tag på fortfarande.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kläder & Bli fin Jättefin ring. Tror det hade funkat för mig, min har bara lite mindre steninfattning än det där, men sitter på andra ledden så att säga...