Var köper man smyckeskors?

TygerTyger

Trådstartare
Jag har letat i evigheter och googlar visst dåligt. Det ser ut som ett stort T och går att hänga halsband på. Men var köper man dem? Online eller nära Stockholm. Gärna en större modell eftersom en del av mina halsband är riktigt långa.

stortsmyckeskors_91750791.jpg

Tack! Smyckesträd hade jag testat med tidigare och mest bara hittat en massa trädformade saker, men smyckeshängare fungerade bättre. :) Det var en bloggare som hade kallat det smyckeskors och då snöade jag in på det.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 675
Senast: manda
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 688
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka