Var vill fonten bo?

Pancakes

Trådstartare
Ja, har laddat ner en fin font som ska ligga till grund för min tatuering, meeen jag har inte den blekaste om hur jag ska få in det i word?! :o

Polaren sa att det skulle ligga bland de andra "typ i programmappen eller nåt sånt" men där hittar jag inget alls, jag vet ju knappt ens vad jag letar efter... Finns det någon som kan försöka guida mig lite? Har Windows Vista.

Sv: Var vill fonten bo?

$windir$\Fonts. Inte helt säker på att den inte går att flytta därifrån dock (och orkar inte kolla upp just nu) så säkrare och även enklare att bara högerklicka på filen och välja "Installera".

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 083
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 148
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap... 2
Svar
37
· Visningar
6 916
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?