JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Våra -09:or!!!!Islandshäst!!
Sv: Våra -09 r!!!!Islandshäst!!
Jättesöt!! Hon påminner om min 08a när hon var ett år
Är hon till salu? Har för mig att jag har sett henne på den sidan.
Här är min lilla 09:a
Han har vuxit något enormt var gällande hans temprament. Tror att han har blivit ordentligt uppfostrad av de äldre grabbarna
Min lilla Vargur från Yla
e: Hrannar von Svada-kol-kir och
u: mitt sto Vera frá Södulsholti .
ue: Dagur frá Kjarnholtum I
Saela från Kalvsvik, 9 månader. En dam med sväv :-)
Håller med dig Suss! Jösses vad tiden går fort!!
Har äntligen tagit lite nya bilder på mina smådjur
Lokkur född 5 maj
Han e skäck... undrar när det börjar synas igen...
Aleiga född 17 maj svart? bleksvart? gulsvart? skimmel? Sommarpälsen som kommer är stickelhårig
Inte skimmel då?
Men borde hon inte va mer vit/grå redan då?
Typ runt ögon?
Äh... egentligen struntar jag i vad hon har för färg. Älskar henne om hon så skulle bli spygrön
Min skimmel ser ut ungefär såhär, gammal bild men ändå. ser likadant ut
ganska mycket stickelhår mest överallt om man kollar nära
*kl*
Nu har Dimmur blivit stora killen
Han blir 11 månader imorgon.
Idag försökte vi ta ett tag på all denna päls och fick väl av några ton (hm..minst) men det är massor kvar. Härligt de få ställena han fällt av och fått sin svarta sommarpäls.
kl
Vi har varit med lillhingsten på unghästmönstring, det gick superbra och han vann sin klass men fick också dagens högsta totalbedömmning
Han fick en jämn och fin exteriör bedömning på 8.02 och för rörelser fick han 8.5 vilket gav en total på 8.18.
Han är under gårdens nyaste sto Nunna frá Hofi (e. Adam frá Asmundarstödum) som ska visas nästa vår och har mycket lovande gångarter och fin exteriör.
Pappa är Vilmundur frá Feti... och han behöver väl ingen närmare presentation
Så med sin blup 119 och med denna lovande mönstring kommer han få betäcka 10 av våra ston nästa år.
Sindri från Hvidagården snart ett år. "Pyjamaskille"
*KL*
Min lilla kille fyllde 1 år igår!!
Lite nytagna bilder från ikväll i solnedgången...
Åsså lillflickan som fyller den 17 maj.
Här kommer nya bilder på våra 09
r... Båda är rejält överbyggda just nu.
Vem är det fuxen är e.?
Hon ser jättefin ut!
Vem är det fuxen är e.?
Hon ser jättefin ut!
Fuxen är e: Skyr från Lindnäs. Jag tror jättemycket på henne trots att hon är inne i en "ful" fas just nu... Rör sig jättefint!
Sytråden del 4
Fritid Roat mig under helgen med att klippa ut fyra olika tyg till tunikor i mönsterdelar. Ska försöka sy lite till sommaren tänkte jag.
LillaGubben
Alldeles nyss
Svar: 1 557
Visningar: 85 093
Allmänt
Husvagnsrenovering
Fritid Tror nog att det är enklare att få dörrarna snygga. Tänker också att skåpen ramar in sittplatsen om du sparar dom.
attheedge
16 minuter sedan
Tapeter tapeter tapeter
Hemmet Jag har kört fondvägg med färgstarka och mönstrade tapeter. De skulle ha blivit för mycket på alla väggar. Jag älskar grönt och lila så...
Görel
32 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
58 minuter sedan
Svar: 1 299
Visningar: 78 415
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Skulle tippa på hona ja :) Tyvärr vanligt att de blir tilltufsade i butiksakvarier... Visst går det ofta att ha flera honor ihop, men...
Red_Chili
Idag kl 22:02
Svar: 1 401
Visningar: 42 156
Djur
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Problemet hos mig är att jag inte kan fästa nått i tak. Annars skulle jag nog vilja ha en med längre klöspelare så dom får lite större...
LadySara
Idag kl 21:48
Svar: 10
Visningar: 175
Katt
Stora shoppingtråden III
Utrustning Upplever du att höjd-måtten stämmer väl överens med deras tabeller? Är så himla sugen på ett par, och vill slippa måttbeställa. Men mina...
blayenka
53 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr I morgon ska vi tillbaka till veterinären. Jag vet en som på alla sätt försöker få mig att fatta att vi borde göra roligare saker...
Amanda_F
Idag kl 21:57
Svar: 1 347
Visningar: 105 374
Grenar