Vara med på länksidan

turbofling

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja lägga till min hemsida bland länkarna men kan inte hitta ngt om hur man gör. Ngn som vet?
 
Börja med att logga in, ute till vänster på länksidan.
När du loggat in finns det möjlighet att tipsa om din länk.
Jag tittar sedan med ojämna mellarum på de länktips som kommit in och lägger in de flesta.
 
Jag försökte fixa in min länk där för länge sedan...skulle få någon bekräftelse på att den var accepterad...men jag såg aldrig röken av detta?

Gunnar vill du vara snäll och försöka fixa dit min länk???...samma adress som under min användarprofil....ska vara under Kalmar län.

Jag vet inte varför jag inte fått svar på detta?
 
Oj mitt inlägg ovan hamnade under anonym användare...det var inte meningen...vet inte ens hur det blev så? :o
 
Läste i en annan tråd att han kollar det med ojämna mellanrum. Alltså inte kontinuerligt. Men det kommer nog skall du se.
 
Prova gärna att tipsa igen.

Kanske den inte kom in i min lista som den skulle första gången?

Om den när jag går igenom länkarna inte fungerar så tar jag bara bort den.

Om det är så att den redan finns med i länksamlingen under en annan rubrik skall den inte läggas in igen.

Länktips som jag får in på annat sätt än via tipsformuläret på länksidan, kommer troligen aldrig läggas in.

Tack för att ni hjälper mig med detta.
 

Liknande trådar

Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 274
Senast: Viva
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
897
Senast: Valle
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 054
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Hund Finns det? Med tålig menar jag att den ska klara av 37 kg explosiv boxer som både segdrar och kan göra rejäla ryck. Inte utfall mot...
Svar
12
· Visningar
888
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp