Våra nya risiga kattungar!

Sv: Våra nya risiga kattungar!

Åh men så fina de är :love: Jag förstår att ni funderar på att behålla en. Jag hade nog velat behålla allihopa :angel: De är jättefina allihopa!!!
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

lo.jpg

Nu gjorde det ont i hjärtat, jag är KÄR! :love: :love: :love:
Herrejösses så vacker!

Har ni hittat hem till alla än? :angel:
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

*halvt kl*
Jag är lite chockad faktiskt. Lade ut annons på ungarna igår eftermiddag med bilder och information. Skrev även att vi är mkt noga med vart de hamnar osv. Idag har jag redan fått tre mail på tre olika kattungar från folk som skrev både långt och personligt och gärna ville ta hand om dem.

Här har jag hört från både vänster och höger att katter inte "går" att sälja. Stallägare här och var slår ihjäl kattungar varje år för att de ej går att bli av med...Och hur svårt var det, några fina bilder och en text på b*****t. :crazy:

Om alla flyttar till lyckade hem atrax kommer jag utan tvekan ta mig an ytterligare ett gäng vanårdade kissar för att fixa till och slussa ut i världen!:)
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Jag såg er annons, den var väldigt informativ och tydlig och bilderna gör ju massor! Om alla tog sig den tiden så skulle det nog vara lättare att sälja, det ger ett väldigt seriöst intryck än att bara bifoga med en kass bild (gärna tagen med blixt också!) och en text som säger "kisse typ 15 veckor söker nytt hem, endast seriösa"...
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

En bra annons är ju guld värd. Självklart lockar en informativ annons med fina bilder till sig spekulanter. En sådan annons är ju betydligt mer intressant än en kort text som mer eller mindre går ut på att ni får katten om ni kommer och hämtar den.

Jag hoppas fler hemlösingar hittar dig.:)
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Jag har fått hålla i mina kattungar för att få ha dem kvar.

Nu så är ju dessa katter som du har tagit hand om ovanligt vackra vilket säkert hjälper när man skall hitta nya hem.
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

När jag letade sällskap till Elvis så var det i princip omöjligt att hitta kattungar...

Hon fick två halvvuxna omplaceringshonor till sällskap istället :D
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

*kl*
Tänkte bara uppdatera en sista gång och berätta att alla 4 ungar nu har fått nya hem. Vi saknar dem dock redan!
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Men vad bra allt blev - eller hur?
De kommer ju att vara till oändligt med glädje för sina människor.
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

KL Du är en underbar människa som gjort detta!

Lo är nog bland det mest fantastiskt vackra jag någonsin sett!!:eek::love::love:
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Fantastiskt vad fina de blivit, vilken skillnad!
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

KL.

Oj så snopen jag blev när jag såg denna tråd. Det är nämligen jag som numera är ägare till lilla Lo:p

Jag brukar vara inne emellanåt på Bukes hundforum och nu som kattägare igen, så kikade jag in här - och vad hittar jag om inte min egen älsklings-kisse.

Världen är liten:D
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Vilket roligt sammanträffande, jag ville också ha Lo och har Norrköping som hemstad (är där nu!) men du hann före! :p :mad: :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 063
Senast: MJLee
·
S
Katthälsa Jag köpte en katt hona igår på runt ett år skulle hon vara ... Hon som hade katterna hade många katter som bodde utanför hennes hus...
Svar
19
· Visningar
5 058
Senast: SannasMichelle
·
Övr. Katt Har tre kattungar som nu är 14 veckor och skall tilll nya hem. Det är trevliga bondkatter som är uppfödda i uppvärmd sadelkammaren med...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Jag har tagit hand om en kattbäbis som är ca 3 veckor bara. mamman verkar ha dött eftersom vi inte sett den på en vecka nu :cry: vi...
Svar
18
· Visningar
1 920
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp