Våra nya risiga kattungar!

Sv: Våra nya risiga kattungar!

Men russinbulle ... Det förstår du väl att det inte bara går att komma in här och säga att du äger LO .. men inga bilder !! :mad: :p
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Men russinbulle ... Det förstår du väl att det inte bara går att komma in här och säga att du äger LO .. men inga bilder !! :mad: :p
Äsch - bara kolla i min blogg ju:bump:
Men jag kan lägga länken väldigt synlig :D http://heffaklumpens.wordpress.com/

Jag har inte fotat så mycket än, då jag mest lagt tiden på att få henne känna sig trygg här hemma - och jag avskyr fotoblixtar och kattögon...
Så inga snyggbilder ännu.
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Roligt att du tittade in, då får du ju se lite gamla bilder på fina Lo också :)...följer er blogg med spänning förövrigt!
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

*kl*
Tråkiga nyheter dock. LillaMy och Mio har kommit tillbaka. Tjejen som tog dem hade tydligen en allergisk pojkvän (inget hon berättade om:mad:) och det visade sig att det ej fungerade. Så efter en knapp vecka fick de komma tillbaka. Inte mycket att göra åt saken men LillaMy flyttar inte från gården igen. Både jag och sambon saknade henne så när hon flyttade att hon antingen flyttar in hos syrran som bor granne med oss eller stannar kvar här hemma. Mio behöver däremot ett nytt hem. Vi hör oss för i bekantskapskretsen just nu. Har ju ett helt gäng med folk som fick nej eftersom alla kattungar blev bortlovade så snabbt men är tveksam till att skicka honom till någon vi inte känner. :(

mio-1.jpg


my-1.jpg
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Men fy så tråkigt - och oj så sugen jag blev på LillaMy. Paddälskare som jag är. Fast jag hade ju inte tänkt mig två kattor:p
Fast jag förstår att ni vill behålla henne - hon är bedårande:)
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Roligt att du tittade in, då får du ju se lite gamla bilder på fina Lo också :)...följer er blogg med spänning förövrigt!
Ja det va jättekul hitta dig här - och bilderna på Lo:)

Här är allt bra i alla fall - full ös medvetslös är ordet:D Den apporterande Lo har just nu race i soffan och retar Puma:angel:
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

jättevackra!

jag tog hand om tre vildingar i somras, alla tre har fått nya hem och verkar må toppen.
Och jag hade samma problem som dig, blev helt nedringd av spekulanter!
Tyvärr var inte alla seriösa och det var rätt tröttsamt att svara på dumma frågor.

men man får trösta sig med att det var värt det, vi har ju räddat liv! :)
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

Kan slänga in några bilder på Lo här. Nu har hon bott hos mig i nästan två veckor och är verkligen helt och hållet en i familjen och hon har även helt slutat va rädd för hunden. Nu är fullt ös mesta tiden och båda (o)djuren leker tillsammans:D

Kom igen då hundracka:
img_3184.jpg


Aj - släpp min läpp:
img_3183.jpg


Tröttisar:
img_3179.jpg


Djungelkatten:
img_3178.jpg
 
Sv: Våra nya risiga kattungar!

*kl*
Hum hum det lutar åt att vi kanske fått två nya katter...Mio och LillaMy har börjat vänja sig vid vår äldre katt och hundarna har börjat vänja sig vid dem...och så är ju både jag och sambon såklart väldigt förtjusta i dem...så vi får se kanske blir de permanenta inneboende. Fotade lite idag.

04-25.jpg


01-29.jpg


03-26.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 063
Senast: MJLee
·
S
Katthälsa Jag köpte en katt hona igår på runt ett år skulle hon vara ... Hon som hade katterna hade många katter som bodde utanför hennes hus...
Svar
19
· Visningar
5 058
Senast: SannasMichelle
·
Övr. Katt Har tre kattungar som nu är 14 veckor och skall tilll nya hem. Det är trevliga bondkatter som är uppfödda i uppvärmd sadelkammaren med...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Jag har tagit hand om en kattbäbis som är ca 3 veckor bara. mamman verkar ha dött eftersom vi inte sett den på en vecka nu :cry: vi...
Svar
18
· Visningar
1 920
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp