Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur sköter ni om era transporter, har köpt ett tranesläp, det jag är mest nyfiken på är skötsel av väggar, golv. Ska dom behandlas precis som på tex VV? har mailat tillverkaren men ej fått något svar...
Jag har också ett tranesläp och det som är bra med dem är att man kan lyfta på mattan så att golvet torkar snabbt när man spolat ut släpen (man kunde iaf det på vårt gamla släp också, -99, men vet inte när de började med detta..). I vanliga fall när jag bara åkt korta sträcker så sopar jag bara ur släpen, men om hästen har kissat eller om den är smutsig innuti spolar jag ur. Spolar även utsidan, kan vara bra att avfetta och vaxa också någon gång per år. Justera bromsarna varje år så håller de längre. Annars,oom släpet är relativt nytt, är det bara att tuta och köra
Lantbruksdjur Jag har läst på lite om kalk visavi målarfärg i hönshus bl.a. här https://www.alternativ.nu/index.php?topic=164117.0
och tänker att väl...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...