Vardagliga saker ni suger på?

Dammsuga. Sååååå tråååååååkigt! :wtf:
Ont i ryggen får jag också. Ljudet är det värsta jag vet.

Hålla ordning i bilen. En omöjlighet. :confused:
Grus, damm, jord, hö, katthår, listan kan göras lång på saker som varje vecka fylls på.
Känns onödigt att städa, när man vet att det ser likadant ut två dagar senare. :nailbiting: :arghh:
 
Jag är bra på att laga mat och intresserad MEN jag kan inte steka pannkakor/crepes. Plättar går bra, blir fina, lämna och lagom i färgen. Mina pannkakor däremot ser alltid ut som trasiga disktrasor.
 
Dammsuga. Sååååå tråååååååkigt! :wtf:
Ont i ryggen får jag också. Ljudet är det värsta jag vet.
Jag kunde ha skrivit detta, ordagrant. Jag blir arg över hur olidligt det är, vilket leder till att jag gör ett apkasst jobb och dänger dammsugaren i grejer.

Tack och lov för min söta lilla robot som har tagit över det mesta av det jobbet. :love:
 
Att ta hand om min hy. Jag är alltid torr om hela kroppen, men smörjer jag in mig för det? Nej :meh: Jag liksom glömmer av det och kommer oftast på det när jag ska lägga mig = jag vill inte smörja in mig för då blir det halt som fan på golvet (om jag smörjer in fötterna) eller/och kladdigt i sängen (om jag smörjer in kroppen) för jag har inte tid att sitta/stå å vänta på att det ska torka in :meh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp