Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon som har tips på riktigt fina stapelbara kaffemuggar?
Jag tittade på Mine när jag köpte glas, de är fina. Fast är de inte väldigt tjocka att dricka ur?
Gustavsberg
![]()
Mine.. Du menar såklart Kosta bodas serie då?
Den har jag faktiskt rätt mycket avHar 4 glas, 4 små skålar, 1 stor skål och ett serveringsfat. I olika färger, älskar att de är olika färger
Men de känns som sommarporslin. Och mer fika, mindre vardagsmat. Men måste ju utöka till iaf 6 av varje (glas, skål) och funderar på att skaffa denna modell med: Men efterrätt går ju iofs äta i skålarna, men de är lite för stora för det. De är mera godisskål/filtallrik..?
![]()
Eller vad tycker ni?
Anamma slit och släng attityden! Ut med det gamla och in med det nya.Tyvärr behöver jag inte fler muggar. Jag har tvärtom svårt att få plats med de jag redan har.
Aha!
Det är bara mattallrikar och djupa jag är ute efter. Och färgerna jag tittar på är hav och is, alltså blå och grå, jättefina båda två. Klart wild and crazy jämfört med det vita ikea som jag haft i typ 30 år.
muggarna som Charlie har i de gamla avsnitten av "2 1/2 män"
Vilket öga för detaljer ni måste ha! Kan man få se någon bild på de fantastiska kopparna?Men JA, de är ju underbara!
Jag vill även ha juicekaraffen med tillhörande glas som de har i serien, minns inte om det bara är i de gamla avsnitten eller om de fortfarande är med.