Vårens färger?!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Chex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 4 642

Chex

Trådstartare
Tjooooooooo Är det någon som vill spåna i färgerna som kommer vara hetare än solen den här säsongen? :bow: :bow:

Pastell, mörka mustiga, eller bara glitter och glamour..??? :p

Sv: Vårens färger?!

Tyvärr så vet jag inte alls vad som är på modet i westernvärlden denna säsong, men Hobby Horse brukar ju ha det allra senaste ;)
Pastell är ju en av vårens/sommarens trender vad gäller kläder åtminstone, men vet inte om det är detsamma som gäller för western...
Men själv kommer jag nog köra på orange i år, dock vet jag inte om det passar en brun häst... :)

Fashion 2009 - från HobbyHorse
Vad tycks? Den med flamman var ju lite cool ;)

photo2.jpg

photo.jpg

Fashion 2009 - från HobbyHorse
Vad tycks? Den med flamman var ju lite cool ;)

Njaa, snarare lite smaklös tycker jag... Får alltför mycket raggarwannabe-med-volvo-känsla av den... :grin:

Jag tycker däremot att den på första bilden var ganska ok.

Jag shoppade en lila tacky too-pad här i vintras och ska försöka få i ordning en skjorta av något slag i någon matchande nyans när jag är på tävlingsspåret igen. Ganska gäll lila utan att vara skrikig, lite glitter på något vis hade jag tänkte mig ordna oxå. :D
Har en skimmel som är mer eller mindre vit så jag är inte särskilt begränsad i mitt färgva. :D

Intressant! Har aldrig sett grönt som en könsfärg. Vilka färger är i så fall enligt dig könsneutrala? (för om du som tjej sitter på en valack, så antar jag att du väljer en färg som båda könen "kan ha"?)

Liknande trådar

Mat Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån...
Svar
16
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 020
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31