Vårens färger?!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Chex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 4 642
Sv: Vårens färger?!

*kl*

jag hoppas lite på grönt, blått och rött då det är de dominerande färgerna i mina showkläder för året... :) givetvis blir den en del svart med.

Tänkte jag skulle sy någonting i det här tyget.... :p Tror det blir mer en blus med dekorerad krage och snygga manschetter (stavning?!) Och hel dragkedja fram, eller kanske bak, vet ej riktigt än... :banana: Kanske en sån där strass dragkedja fram? Och svarta sidor för att det inte ska bli för mycket... å så som topping sidenband och strass på både krage och runt manschetterna.

26257893.jpg

Jag vet inte varför jag ser grönt som en pojk färg,har blivit att gjort det...fast å andra sidan mer olivgrönt skulle jag kunna ha på henne. Äsch de är väl mest en "fix-idee" jag fått ;)

Om jag rider valacken går jag efter hans kön :o Då blire blått å grön, men även neutrala färger som svart,brunt, begie å vitt (hur nu de kan va neutrala, bara nån känsla jag har).

När jag läser vad ajg själv skirver, kan jag säga att jag fattar knappt själv vad jag menar...

Vad för färger kan passa till min fuxflicka tro?
Jag brukar köra med naturfärger; beige, mossgrön, brun osv.

Ska man kanske satsa på något mer "färgglatt" till våren?

Jag får nog krypa till korset ! :o
I tisdags köpte jag en marinblå/mörkblå grimma till mitt fuxsto (billigt är bäst! tänkte jag) och döm av min förvåning när hon är skit snygg i färgen och fortfarande ser girli ut :eek:

Yes, riktigt nice, USA har allt.. .hmmm hollogram lycra. Det är grejer de... !! ;) Hoppas de hollogrammar bort vissa "pålagringar" också.. *lol*

KL

Nu hade jag JÄTTE svårt att få bild med Grimman då den är i rätt färg, kändes som den blev mörkare på bild. Loool var inte sammarbetsvillig heller..

2656_72010820663_675805663_2680122_6502155_n.jpg

2656_72011905663_675805663_2680135_1375939_n.jpg

2656_72011915663_675805663_2680137_6046617_n.jpg

Idag kom paketet med tyg... :D Första paketet, det kommer fler kan jag bara säga efter att ha sett det här live. Nu ska jag sy mig något smaskigt till mig och mitt vita quarter sto. Snacka om bra färg på häst när man ska matcha upp... :angel:

Bidrag på det som kom idag, dreglar än... Man får tänka sig att även svart tyg ska användas. Annars blir det lite to much....:eek:

26523887.jpg

26523886.jpg

26523890.jpg

mm mm.....:banana:

Läckert! Jag gillar ju färg och tycker att det är kul när folk vågar ta ut svängarna lite.

Det är ett tyg i gula nyanser och guld glitter.. :p as fräckt. Hobbyhorse har tävlingskläder i precis samma tyg på sina nya modeller för året.... :angel:

Jag förstår precis hur du menar, min tös ska bara ha tjejfärger, som enligt mig är t ex rött, lila, rosa eller neutrala färger som enligt mig är brunt, svart, grått, beige :p

Jag skulle vilja spåna lite om vad som är snyggast till LJUS fux, som är ett sto..så grönt går bort!

Jag har ett kolabrunt sto,och jag tävlar lite limegrönt/med ljusgröna detaljer och jag tycker att man ska inte börja "könsdiskriminera" hästar nu också!:confused:
Räcker det inte med människor.
Kör på den färg man gillar och den man tycker passar på hästen.:laugh:

Liknande trådar

Mat Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån...
Svar
16
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 020
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI