Vårens färger?!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Chex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 4 642
Sv: Vårens färger?!

Här kommer en bild på mitt första alster... slinky + väst

Den är inte helt färdig. Massa strass stenar ska på med. Men basen är klar. :D

26697267.jpg

Tack.. ja det är alltid trevligt att få göra olika modeller. :D

Håller nu på med en liknande i blått...

26523887.jpg

Årets färger på Equitana är tydligen rosa, laxrosa och aprikos...inte kul om man har en fux. Skulle gärna vilja har tag på kläder i mossgrönt.

Jag var i Kreuth i påskas och tänkte köpa en helt vanlig slinky. Men det är tydligen totalt ute med slinky och väst. Fanns inte. Nu fanns det bara svindyra superslinkys med kilovis med glitter. Passar inte riktigt på min nivå:D Har en gammal väst från Hobby Horse som jag aldrig har använt men nu tänkte jag åtminstone rida i den under någon start.

Lazzi ta kontakt med bewildered, hon syr. De har en blogg. Kolla den. Pm henne. Ska man gå på vanlig trend , så är lila hett.;)

Lazzi ta kontakt med bewildered, hon syr. De har en blogg. Kolla den. Pm henne. Ska man gå på vanlig trend , så är lila hett.;)

Jag håller på och går ner i vikt och har tänkt nå målvikt innan jag beställer showkläder. Men jag tittar på vad som finns och det är en motivation för att gå ner i vikt.

Liknande trådar

Mat Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån...
Svar
16
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 020
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31