Varför kan jag inte bara plugga?!

Sv: Varför kan jag inte bara plugga?!

Känns ändå skönt att flera är som mig faktiskt ;) Att göra ett schema eller skriva listor är superbra idéer men jag klarar ändå inte hålla det. Jag ser det liksom inte som uppbokad tid utan snarare ombokningsbar tid så dyker något annat upp går det före...... sjukt irriterande egentligen, men ändå fortsätter jag göra så. Ska verkligen försöka hitta mitt pluggsätt nu, vill ju fortsätta med högskolekurser nu och eventuellt en helt utbildning sen så jag bör väl ha lite mer ordning på mig själv då :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 040
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
10
· Visningar
1 502
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 541
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp