Varför loggas jag ut?

G

Gojan

Hej!
Hoppas någon kan hjälpa mig...
Har hänt två gånger att jag suttit och skrivit ett inlägg och då jag skulle skicka det fick jag upp att det inte går eftersom jag inte längre är inloggad. Grr, bara att logga in igen, skriva om allt och hoppas på bättre tur nästa gång.
Verkar som att det bara händer då jag skriver, efter mitt senaste inlägg har jag nu varit inloggad ganska länge.
Har jag missat något? Finns det är begränsad inloggningstid av säkerhetsskäl och i så fall, kan jag förlänga denna tid? :confused:

Tack på förhand!

Mvh Gojan
Förlåt, förlåt, det blev helt galet! :o Måste ha råkat posta samma inlägg två ggr. Någon admin som kan ta bort ett? Fick första gången jag skulle skicka det upp ett svar om att man inte kan posta ett nytt tidigare än 30 sekunder efter det förra men det gick väl ändå... :o
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Varför loggas jag ut?

Om du är inaktiv i längre än 30 min (tror jag det är) så loggas du ur. Sök på forumet så kan du få fram mer information om detta. Det du kan göra är att innan du skickar ditt inlägg, kopiera texten och klistra in den i ett dokument på din dator, så slipper du förlora det ifall du blir utloggad.

Annars kan du klicka i "kom ihåg mig" när du loggar in, då tror jag inte problemet skall uppstå. Om du använder delad dator måste du dock komma ihåg att logga ut när du går ifrån datorn.

/Erica
 
Sv: Varför loggas jag ut?

Tack så mycket för bra förklaring och tips! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
840
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 195
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp